RH_7.1- mouse PS/2 na MB ASUS P2B

Mirek Bartak mbartak na iol.cz
Neděle Červen 17 22:38:44 CEST 2001

Při startu systemu se mi nějak pere myš PS/2 a klávesnice.
Xserver nenabehne (mouse device busy).
V text rezimu se objevi kurzor myši a pokud nejdrive pohnu myší, tak se
zablokuje i klavesnice.
Prelozil jsem si jadro va kterem X beha v pohode a myš je normalne na IRQ12.
Protoze mi v nem nebežej jiné věci, zkusil  jsem orig.config a odstranil core
keyboard. Bez úspěchu. Divné taky je, že s jadrem s core mouse jako modul
funguje dobře, aniž by se modul nahral, (lsmod) a bez core mouse
opět nefunguje X. Výběr mouse PS/2 je samozrejme.
S jadrem BOOT myš funguje.
Na stroji ATX s myší PS/2 je to v pohode.
Na stroji s PS/2 pro myš a PS/2 pro klavesnici instalace proběhne v pohodě,
ale potom viz výše. (P3/500,MB ASUS P2B)

		Mirek Barták