Problemy ve slackware

Stepan Roh stepan na srnet.cz
Neděle Červen 17 23:14:12 CEST 2001

On Sun, 17 Jun 2001, -=MpH=- wrote:

> ve slackware mam spoustenia pache ve skriptu rc.m, problem je ale v
> tom, ze zprava apache started se mi ukaze az v radku LOGIN: neslo by
> to nejak pauznout?

Dat do /etc/rc.d/rc.httpd na druhy radek sleep 1. Napriklad.

> kdyz zadam pri loginu spatne jmeno, napise mi to crypt: operation not
> supported a taky mi nejde zkompilovat remote admin(psalo se na rootu) z
> duvodu ze nesedi crypt() Co mam delat?

Zkuste doinstalovat balik z adresare na instalacnim CD slakware/des1/. Je
tam jenom jeden balik. Jestli se nepletu :-)

> a taky mi vubec neni jasny jakej je prakticky rozdil jestli spoustim
> demona z rc.M nebo rc.inet2

Zalezi na tom, kde presne v rc.M se spousti. rc.M je hlavni startovaci
skript pro vsechny normalni runlevely a sam spousti rc.inet2. Doporucuju
pripsat si demony do rc.inet2, ktery je k tomu primo urcen. Nebo jeste
lepe do rc.local, ktery je urcen ke spousteni nestandardnich veci.

S pozdravem,

Stepan Roh