Problemy ve slackware

-=MpH=- mph na atlas.cz
Neděle Červen 17 19:15:16 CEST 2001

Pekny den...
protoze se trapim s linuxem jako samouk, pridal sem se do tehle konve.
Nebijte me :) hned za hloupe otazky a ja se pokusim je moc nedavat...

ve slackware mam spoustenia pache ve skriptu rc.m, problem je ale v tom,

ze zprava apache started se mi ukaze az v radku LOGIN: neslo by to nejak

pauznout?

kdyz zadam pri loginu spatne jmeno, napise mi to crypt: operation not
supported a taky mi nejde zkompilovat remote admin(psalo se na rootu) z
duvodu ze nesedi crypt() Co mam delat?

a taky mi vubec neni jasny jakej je prakticky rozdil jestli spoustim
demona z rc.M
nebo rc.inet2

Budu vdecny za kazdou odpoved...     -=MpH=-