samba - pdc pro win9x, user level security nechodi

Petr Balas petr-news na petrbalas.cz
Neděle Červen 17 22:42:15 CEST 2001

In article <JLEBKJGKEJCHIHIICJIDAEDKCEAA.miroslav.pragl na omega-optix.cz>,
"Miroslav Pragl" <miroslav.pragl na omega-optix.cz> wrote:

> Hezkou scavou nedeli.
> Potykam se s nastavenim samby (RH7.0, samba-2.0.8) na domaci siti -
> win9x klienti. Do domeny se prihlasi, logon script probehne, home se
> namapuje ... vse OK.
> Jenom zaboha nemuzu na tech win9x rozchodit user level security - vse
> nsatavim, restartnu, ale kdyz chci nastavit nejaky share, tak pri pokusu
> o zobrazeni seznamu uzivatelu dostanu hlasku, ze seznam uzivatelu nelze
> zobrazit :-/
>
> Dekuji za kazdou pomoc (prolezal jsem dokumentaci, ale o user level
> [...]

Vy tam opravdu mate nejaky NT server, ktery Vam overuje hesla?
Pokud ne, tak security = user to jisti

Petr Balas (petr at balas dot cz)