samba - pdc pro win9x, user level security nechodi

Miroslav Pragl miroslav.pragl na omega-optix.cz
Pondělí Červen 18 00:32:31 CEST 2001

> Vy tam opravdu mate nejaky NT server, ktery Vam overuje hesla?

no od toho tu mam tu SAMBU, aby mi fakeovala NT server/domenu!!!

> Pokud ne, tak security = user to jisti

no to prave nechci. nejde pak napr. remote registry a dalsi veci.
zatnul jsem zuby, stahnul predkompilovanou sambu 2.2.0 z ftp.samba.org
(diky, dane)
po 1/2 hodine laborovani zjistil, ze ma chybu v umisteni souboru pro SWAT
(link to zaplacnul), pote jsem zjistil, ze v te disribuci nejsou skripty
typu smbadduser ... no asi za hodinu up'n'running a vetsina toho funguje,
huraaa!!!!

MP