Ochrana CD proti kopirovani

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Pondělí Červen 18 08:06:37 CEST 2001

> Znamena to snad, ze kdyz dostanu zaplombovany pocitac, ze ho mohu
> otevrit a neztratim pritom zaruku? To by mne celkem zajimalo, jeden
> takovy mam a nechce se mi pokazde jezdit do firmy pri kazdem
> pridavani karty.
>
> Mimochodem, zda se mi, ze se to plombovani pocitacu nejak rozmaha.

je to taka nelegalna ochrana voci pretaktovacom a pred vymenou dobrej
karty za zlu a naslednim odvezenim do zarucneho servisu. jeden znamy
takto  rotoval prcesory kim mu to nezatrhli.

Seriozna firma (ja som robil v K+K ti to tak robily) si ku kazdemu
predanemu pocitacu pise aj jeho seriove cisla na fakture bolo napriklad
Pentium 166MMX (sn 1873967969) tak isto grafika, disk ..... ten doklad
ma kupujuci aj firma. firma je ochranena a zaroven je to legalne robi sa
to z tlaciarnamy, monitormy preco bi sa to nemohlo robit aj z
komponentamy? (aj ked vam montuju plastove okna tak vam musia dat takyto
protokol aj zo seriovimy cislamy inak bi mohol bit problem z
reklamaciou)

--
Boh nechce aby sme sa k nemu modlili!
Chce aby sa zanas nemusel hambit.