Ochrana CD proti kopirovani

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pátek Červen 15 20:24:07 CEST 2001

On 15 Jun 2001, David Rohleder wrote:

> Znamena to snad, ze kdyz dostanu zaplombovany pocitac, ze ho mohu
> otevrit a neztratim pritom zaruku? To by mne celkem zajimalo, jeden

Podle mě záruku nestrácíte - pokud na montáž karet máte příslušné
oprávnění.
Prostě koupím si zaplombovaný PC a chci tam přidat kartu a zavezu ho k
jiné firmě a tam mi tu kartu přidají tak nemůžu stratit záruku.

Koupíte si někde televizi a v záruce poškodíte kryt vlastní vynou a
zavezete ho někam opravit a taky stratíte záruku na celý televizor.

> takovy mam a nechce se mi pokazde jezdit do firmy pri kazdem
> pridavani karty.
>
> Mimochodem, zda se mi, ze se to plombovani pocitacu nejak rozmaha.

Zatím co jsem kupoval tak si výrobce poznačil svoje komponenty, nalepil na
ně svoje nálepky s evidenčnímy čísly a pokud chcete uplatnit záruku musí
tam být.

|            Ostrava                     |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne