qmail + mutt + SuSE 7.1 CZ

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Pondělí Červen 18 10:52:08 CEST 2001

Dobry den,

On Sun, Jun 17, 2001 at 05:37:10PM +0200, Mira Tempír wrote:
> Zdravim,
> ps: taky mam takovy maly problemek s muttem, treba mi nekdo poradi:
> chtel bych nastavovat hlavicky odesilanych emailu podle toho, v kterem
> mboxu zrovna jsem, send-hook mi funguje, kdyz to potrebuju podle
> adresy atp., takze to neni uplne ono a folder-hook tohle asi neumi,
> pomuzete ?

hmm... Proc by to _asi_ neumel?

folder-hook linux set my_hdr="Neco"

nefunguje? BTW: je to i v dokumentaci... (tam je to ale pro
sortovani, konkretne presne tato radka:

folder-hook mutt set sort=threads
)

Ale to pak musite psat dopisy z folderu linux.

Ja vetsinou odepisuju z folderu "!" (default mailbox), tak bych
to musel hook-nout dle adresy (budouciho) prijemce (send-hook-em)
;-)

> s pozdravem
> --
>   Mira Tempír, student at fi.muni.cz