qmail + mutt + SuSE 7.1 CZ

David Kuzela david na kuzela.cz
Pondělí Červen 18 10:40:35 CEST 2001

Mira TempĂ­r pise:
-=> ps: taky mam takovy maly problemek s muttem, treba mi nekdo poradi:
-=> chtel bych nastavovat hlavicky odesilanych emailu podle toho, v kterem
-=> mboxu zrovna jsem, send-hook mi funguje, kdyz to potrebuju podle
-=> adresy atp., takze to neni uplne ono a folder-hook tohle asi neumi,

Nebylo by lepsi podivate se do manualu? Folder hook samozrejme funguje,
napr. tohle hnusne quotovani jsem si nastavil pomoci:

folder-hook =linux  'set indent_str="-=> "'

BTW k muttu je pridavan pekne okomentovany ukazkovy .muttrc, kde je ukazka
snad vseho, co mutt umi.
--
                                                David KuĹžela
-=[david na kuzela.cz]=-=[ICQ][24470559]=-=[http://penguin.cz/~dawyd]=-