OT: Demagogie? (Re: IPB Homebanking)

ok1fou na volny.cz ok1fou na volny.cz
Pondělí Červen 18 14:28:49 CEST 2001

> A port vlastnich programu na jine platformy ma nekolik uskali.
> Nejvetsi jsou:
> a) nedostatek vlastnich odborniku pro tuto oblast

Presneji receno, nektere nase banky si natolik verily, ze si zacaly vyvijet soft na homebanking/internet banking samy. A prave s jejich produkty jsou (z hlediska uzivatele Linuxu resp. jine platformy) nejvetsi problemy.

Asi neni nahoda, ze eBanka chodi v podstate na vsem, protoze jejich vyvoj byl, nepletu-li se, kompletne nebo temer kompletne delan externe.

> b) male procento (ci promile?) zakazniku, kteri by tento software
>    pouzivali.

To je otazka chybne volby platformy, takze to zavisi na bodu a), respektive na tom, jakou cestu banka na zacatku zvolila.

-- Jindra Vavruska