jednoduchy SMTP server

Radovan Garabik garabik-news na spam.melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Pondělí Červen 18 14:36:00 CEST 2001

Petr Zapadlo <zapadlo na support.melzer.cz> wrote:
 : Dobry den

 : Potreboval bych nejaky smtp server, ktery mi prijme postu od lokalnich
 : postovnich klientu, beze zmeny ji zaradi do vystupni fronty a na povel odesle
 : (pri nahozeni vytacene linky).
 : Tim beze zmeny si predstavuji to, aby pokud bude urcena vice prijemcum ji
 : nerozkopiroval na spoustu kopii.

 : Diky za kady tip.

ja pouzivam omta (tusim http://omta.runlevel.net ale
url prave nefunguje) a vcelku mi vyhovuje
(tym bez zmeny nie som si isty ako to robi)

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |