jednoduchy SMTP server

9r na seznam.cz 9r na seznam.cz
Pondělí Červen 18 15:03:41 CEST 2001

Petr Zapadlo wrote:

> Dobry den
>
> Potreboval bych nejaky smtp server, ktery mi prijme postu od lokalnich
> postovnich klientu, beze zmeny ji zaradi do vystupni fronty a na povel odesle
> (pri nahozeni vytacene linky).

zkuste omtu (http://omta.runlevel.net (defunct)) nebo nullmailer
(unknown). napriklad. pod redhatem rozchodite lepe omtu (i kdyz me to
kdysi dalo nejakou praci (skripty apod)., ale treba vyvoj pokrocil a
podpora pribyla). libilo se mi na tom mimo jine prekladani jmen adres
(lokalni->"svetove")podle konfiguraku v $HOME. jinak to ma celkem
sendmail-like interface, postu bud rovnou preposila na urceny server
(online) nebo dava do fronty, kterou lze v prihodnem okamziku nekam
vyvlnit.

> Tim beze zmeny si predstavuji to, aby pokud bude urcena vice prijemcum ji
> nerozkopiroval na spoustu kopii.

tak to nevim. ale takovoute feature bych cekal u kazdeho slusneho mta.

--
NOTE FOR WINDOWS (TM) USERS: I AM NOT LIABLE TO YOU FOR ANY SOFTWARE OR
HARDWARE DAMAGE, SYSTEM MALFUNCTION OR DATA LOSS ARISING OUT WHILE YOU