jednoduchy SMTP server

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Pondělí Červen 18 15:37:55 CEST 2001

Dne po 18. červen 2001 15:03 jste napsal(a):

> zkuste omtu (http://omta.runlevel.net (defunct)) nebo nullmailer
> (unknown).

Dik,  zkusim

Na co to vlastne potrebuji:

Mam jednu firmu o dvou pobockach. Domenovou postu mi rozdeluje ISP na dve
skupiny pro jednotlive pobocky, ktere si ji stahuji z pop3 schranek. Normalne
bych to resil qmailem ale takhle nevim.
mam pocit ze bych dosahl pouze zacykleni mailu.
Proto chci jakoukoliv odchozi postu vystrcit ven at to smtp ISP rozdeli do
skupin a pak se uvidi.
Navic lokalni pouzivani posty v ramci jednotlivych pobocek je nulove, takze
zadny zvyseny provoz pres vytacenou linku to mit za nasledek nebude.

Pokud se to da resit i jinak pak zkuste nadhodit.

> tak to nevim. ale takovoute feature bych cekal u kazdeho slusneho mta.

Tohle "ficuru" jsem u qmailu nenasel, mozna blbe hledam.
Pokud existuje budu velmi rad.

Diky
S pozdravem
--