Skupiny pres NIS

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.cz
Pondělí Červen 18 16:30:23 CEST 2001

Dobry den!

    Server: RH 6.2cz
    Klient: RH 7.1cz

Domovske adresare se sdileji pres NFS a hesla pres NIS.
Uzivatele jsou zarazeni do dvou skupin s cisly 300 a 200.
A tady je problem. Jmena techto skupin se nezobrazuji.
Pri zadani ls -l vyjedou cisla. Pritom ostatni skupiny
jsou v poradku. Uz nevim, kde mam hledat chybu.

Jediny problem, ktery mne napada je ten, ze uzivatelske
ucty byly na server preneseny ze starsiho serveru.

Jak to ale napravit? Na NIS serveru pouzivam jen mapy
pro passwd a group.

Jednou se mi to rozbehlo spravne, ale nevim, jak se to
vlastne prihodilo. :-( Mam pocit, ze jsem nic
nemenil.

                    Miroslav Lednicky

Miroslav Lednicky  -  Spravce Internetu na SPS ve Zline

E-mail: lednicky na spszl.cz

WWW: http://www.spszl.cz/~lednicky/