jednoduchy SMTP server

Vladimir Smelhaus smelhaus na bpt.cz
Pondělí Červen 18 16:40:58 CEST 2001

Dne 18 Jun 2001, v 16:28, Radek_Skotak na eurotel.cz napsal(a):

> Existuje staci nastavit nadrazeny SMTP server - dela se to nekde
> qmail/control ted nevim presne
> jmeno toho souboru, ale staci do nej napsat jmeno nadrazeneho serveru
> a qmail bude vsechno predavat jemu.

Mate na  mysli smtproutes, ale nemate pravdu.

Kdyz uvedete do hlavicky N prijemcu, tak qmail bude dorucovat tuto zpravu
celkem Nx. A je jedno jestli to bude na vice serveru nebo jenom na ten
jeden, ktery uvedete do smtproutes.

Mrknete se treba semhle

http://www.lifewithqmail.org/lwq.html#multi-rcpt

Zdravim/Regards