Konfiguracia jadra, modulov a popis nastaveni

Valter valter na atlas.cz
Pondělí Červen 18 22:07:00 CEST 2001

> Aj ked pomocou "make menuconfig" je pomerne  prehladne nastavenie
> jednotlivych poloziek, polozky typu "i2o, ic2, frame  buffer,
> nastavenia tcp/ip, kernel hackin" a kopec dalsich mi nic nevravia.

i2o = inteligent I/O - vstupno/vystupne zariadenia s vlastnou
inteligenciou, V beznom pocitaci sa nenachadzaju (ani u vas :-)

i2c = zbernica na zistovanie kdecoho, vo vami spominanom HW sa
jedna o tieto komponenty : DIMM EPROM (obsahuje parametre pameti
ako je casovanie a pod), pristup k HW monitoringu (teplota CPU,
otacky ventilatora a pod) a pouziva sa aj pre TV karty (moduly
i2c-core, i2c-algo-bit)

frame buffer = moznost pouzivat graficky rezim (nie X) uz od
startu systemu. Obvykle sa pouziva pre textove rezimy ine ako
80x25 (resp 80x43/50)

kernel hacking = mozete ignorovat

nastavenia TCP/IP = zalezi od toho, ci konfigurujete koncovy
stroj (domaci, alebo sietovy) alebo router, firewal, ...

Ing. Mayer Valter, Senec
Slovak Republic,  Europe