Uživatelsky kreslené dekorace oken v KDE2

Petr Ešner petr.esner na atlas.cz
Pondělí Červen 18 22:13:15 CEST 2001

Pěkný den přeji,

snažím se napsat něco jako plugin do KDE 2.1.1, který se zavěsí na událost
kreslení titulku a ohraničení oken a kreslení převezme sám. Vydatně jsem
experimentoval s objekty QStyle a KStyle, takže teď tu mám zkompilovaný
hezký téma na desktop :-) ale můj problém to neřeší. S QStyle/KStyle se
dostanu na všechny widgety aplikací ale na rám okna ne :-(

Proč to potřebuju: běží mi tu pár instancí aplikace, která generuje log
soubor a já chci ten log promítat do titulku příslušných oken a přidat pár
relevantních tlačítek.

Nemáte s tím někdo zkušenosti? Nejlépe by pomohl asi odkaz na nějaký
minimální zdroják...

Predem díky.

--
Petr Ešner