OT: Propaganda proti Linuxu - chtel by nekdo reagovat?

Michal Gros xnene na soutel.cz
Úterý Červen 19 08:21:30 CEST 2001

> RNDr. Jiří Šoler CSc., poslanec PSP ČR - podle teto stranky
> http://homepages.msn.com/capitoldr/jirisoler/Chartismus.html, takze moje
> predchozi uvaha je konkretne v tomto pripade mimo. Myslel jsem, ze autor
je
> typicky systemovy admin WinNT vydeseny z budoucnosti.
>
> --

Boze a tohle tam sedi ach jo :(((
Jo jo treba se boji aby jim nekdo v poslanecke snemovne nepredelal tlacitka
z " -ano podle predsedy" a "tlacitka ne snad to preziju " na "Ano souhlasim
" "Ne je jine reseni" .

Vzdy jsem si myslel , ze Tytuly jsou  znamkou chytrosti a v zdelanosti ale
pocinam se dostavat do stadia kdy mi prijde pravdepodobnejsi , ze tytul
dostane clovek jenom tehdy pokud se dostatecne dlouhou dobu brani postavit
se zivotu celem .

Myslite ze vi kolik stoji treba obycejne kafe nebo caj.  :--?  ;-)
A kolik nervu chodit 30 krat za den pozorovat nekoho jak se trapi s umelou
pseudo inteligenci M$ WORD a kdyz chteji napsat Velke "N" Proste se tam
napise "A" mozna je to proto ze proste N (Ne ) se nesmi.

(BTW  v napovede nikdo z nich nic nenasel )snad jedine kontaktujete
administratora  :-(   ; -D

Michal Gros mail-to mgros na soutel.cz
ICQ : 68531328