OT: Propaganda proti Linuxu - chtel by nekdo reagovat?

Vaclav Dvorsky hufhendr na atlas.cz
Úterý Červen 19 02:08:14 CEST 2001

> PS: Nevite nekdo neco blizsiho o autorovi (Jiri Soler)? Nasel jsem
> sice jeho homepage
> http://homepages.msn.com/capitoldr/jirisoler/index.html (mezi nami je
> to docela hruza co se grafiky tyka, a o pocitacich je tam jenom kratky
> clanek o kontextove napovede pod Windows, IMHO dost malo na fundovane
> psani z teto oblasti).

RNDr. Jiří Šoler CSc., poslanec PSP ČR - podle teto stranky
http://homepages.msn.com/capitoldr/jirisoler/Chartismus.html, takze moje
predchozi uvaha je konkretne v tomto pripade mimo. Myslel jsem, ze autor je
typicky systemovy admin WinNT vydeseny z budoucnosti.

--
Vaclav Dvorsky
http://www.hufhendr.net