recept na sladeni HW/SW - noveho pocitace

Miroslav Kubiczek miroslav.kubiczek na anfdata.cz
Úterý Červen 19 11:09:08 CEST 2001

> RAID pod Linuxem chodit nebude, jinak by to melo byt OK

> OK

> Tohle ne. Kupte si grafickou kartu a ne ukazku celovodicove
> technologie. Kdyz uz s cipem od NVidia, tak GeForce 2 MX
> Pro lespi vyuziti moznosti karty se doporucuje stahnout si
> ovladace od vyrobce.

> napr. Microcom Deskporte 56K

Díky za doporučení. Tyto díly jsem napsal pouze jako příklad. Hledám nějakou
"kuchařku" jak postavit např. síťový samba server, herní terminál, anebo
pracoví kancelářskou stanici s připojením k internetu. To znamená, že chci
seznam ingrediencí a postup oživení a vyladění. Obávám se, že zatím nic
takového nikde není...