recept na sladeni HW/SW - noveho pocitace

9r na seznam.cz 9r na seznam.cz
Úterý Červen 19 17:19:42 CEST 2001

Miroslav Kubiczek wrote:

> Díky za doporueení. Tyto díly jsem napsal pouze jako poíklad. Hledám nijakou
> "kuchaoku" jak postavit napo. sí<<ový samba server, herní terminál, anebo
> pracoví kanceláoskou stanici s poipojením k internetu. To znamená, 3/4e chci
> seznam ingrediencí a postup o3/4ivení a vyladiní. Obávám se, 3/4e zatím nic
> takového nikde není...

a asi ani nebude. potrebovovalo by to hodne databazi s hardwarem ruznych
typu, kde by u kazdeho kusu zeleza bylo potreba znat spoustu parametru.
v prostredi ibm pc asi nemozne. a pak jeste program, ktera by pracoval
asi takto:

na zaklade provozovaneho software by to urcilo hw naroky - kategorii
desky, procesor, disky, grafiku, sit, pamet - a pak by nabidlo pro kazdy
kus zeleza vyhovujici vyrobky a upozornila na mozne problemy pri
nekterych kombinacich. to by realizovat slo (mozna i komercne provozovat
:|), ale dostatecne rozsahla, kvalitni a aktualni databaze (zajistujici
kvalitni vysledky) je nedosazitelnym snem.

--
NOTE FOR WINDOWS (TM) USERS: I AM NOT LIABLE TO YOU FOR ANY SOFTWARE OR
HARDWARE DAMAGE, SYSTEM MALFUNCTION OR DATA LOSS ARISING OUT WHILE YOU