FW: jak rozchodit bezdiskovou stanici ??

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Červen 19 20:19:38 CEST 2001

On Tue, 19 Jun 2001, Vaclav Rehak wrote:

> Rekl bych, ze pouzit ho musim, protoze jinak to nedela vubec nic.
> To bootovani pres IPX je presne muj pripad.

> Asi jsem se vyjadril nepresne. K tomu odstreleni skutecne dojde az po
> spusteni vlm. Kvuli tomu, ze jsem nerozchodil novelove ovladace sitovky,
> shell se nemuze pripojit na server.

Jeste poznamka, kdyz se ty image upravovaly tim rplfix pak se v nich nekdy
taky pouzval rplodi.com pro reseni vyse uvedenych problemu. Platilo to jen
pro urcite typy sitovych karet. Poradi zavadeni bylo hned po LSL pred
driverem sitove karty. Nejake odkazy :

http://support.novell.com/cgi-bin/search/searchtid.cgi?/12229.htm
http://support.novell.com/cgi-bin/search/searchtid.cgi?/8263.htm