Pamet RAM + Virtualni pamet - vykon

Zdenek Sebesta mach na internet.sk
Úterý Červen 19 21:23:01 CEST 2001

Petr Ruzicka wrote:

> Dobry den
> Mam PC Duron 700 na 800, 128 Mb RAM, Abit KT7A-RAID, + ... OS RedHat 7.1CZ
>
> Pri praci s PC se mi postupne zacina naplnovat RAM, pricemz po jejim
> naplneni zacina system silene swapovat - coz se projevi spomalenim ... :-(
>  - toto vyresim jedine restartem - coz clovek dela velmi nerad
>

> Nevite nekdo nejaky postup jak optimalizovat swap pamet nebo nejlepe primo
> pamet RAM?
>
> Jine reseni vytany :-)
>
> Petr

... se mi postupne začíná naplňovat paměť
Jestliže chcete po lidech v konferenci konkretní řešení, musíte popsat
konkretní situaci.  Jestliže se dozvím, že se Vám začne naplňovat paměť,
tak Vám poradím abyste nepoužívali program, který to způsobuje.

Jedná se o tzv. memory leaky - laicky o chyby programů. Z mně známých je
typický Netscape. Zjistěte si, co všechno Vám běží (příkaz top) setřiďte si
to podle nenažranosti (m) a sledujte co Vám roste. Jestliže pracujete v
grafice (v X-windows) můžete taky napsat gtop a nebo ktop.
A až zjistíte viníka, opět zase napište do konfery.
Hezký den
-mach-