recept na sladeni HW/SW - noveho pocitace

Jaroslav Kubata pard na skycomp.cz
Úterý Červen 19 23:38:35 CEST 2001

Dne po 18. červen 2001 21:48 jste napsal(a):

> RAID pod Linuxem chodit nebude, jinak by to melo byt OK

Abit ano ;-)

OT otazka: mam abit bx133 raid (obecne plati pro vsechny abity raid). mam
disk na raidu, tzn. hde (win hde3, linux hde1). Problem je s vmware, linux
disk chape jako hde, ale win jako hda, takze kdyz nastavim hda, vmware mi
rekne, ze takovy disk neexistuje (protoze jsem v linuxu), kdyz nastavim hde,
vmware to sezere, ale pochopitelne se k win nedostanu, protoze ty uz chteji
disk na hda. Neresil to nekdo?

> OK

Athlon 1.2GHz a jeste vice Athlon 1.2GHzC (266MHz) nedoporucuji.
Zrovna dneska jsem jeden shorely nevyreklamoval, tyhle procesory jsou celkem
na technologickych hranicich a jsou s nimi problemy. I kdyz se neprehrivaji,
tak pri 100%ni zatezi obcas tuhnou. ;-((( Do giga jsou v pohode, ale ty vyssi
jsou zatim problematicke.

> Tohle ne. Kupte si grafickou kartu a ne ukazku celovodicove
> technologie. Kdyz uz s cipem od NVidia, tak GeForce 2 MX
> Pro lespi vyuziti moznosti karty se doporucuje stahnout si
> ovladace od vyrobce.

jo, k tomu ostatnimu m64 vyzniva opravdu trochu divne

--
Jaroslav Kubata
SkyComp spol. s r.o.