Prihlasovani pres KDM v RH 7.1cz

Oto 'tapik' Buchta tapik na neo.cz
Středa Červen 20 09:49:05 CEST 2001

Miroslav Lednicky wrote:

> Dobry den!
>
> Zkoumal jsem, jak funguje prihlasovani pres KDM (XDM)
> a moc z tech scriptu moudry nejsem.
>
> Muj problem:
>
> Uzivatel "novak" se prihlasi, spusti se mu Xka a pracuje.
> Prikaz finger pak vypise tyto informace:
>
> novak     TTY = *:0
> novak     TTY = pts/0
>
> Je tam tedy dvakrat.

Rekl bych, ze toto ma neco spolecneho s kdeinit, nikoli s kdm.
Kdyz jsem si chtel rozchodit kombinaci kdm, kde, ssh-agent,
dal jsem si ssh-agenta do ~/.profile a co se nestalo?
TRIKRAT se mi objevilo okno na zadani passphrase!
Rekl bych - velmi neobvykle.

> Uzivatel se odhlasi a finger vypise nasledujici:
>
> novak   TTY=*pts/0  IDLE=169d
>
> Uz jsem nainstaloval RH 7.1cz na nekolika pocitacich a vsude
> se to chova stejne. RH6.2 mi to nedelal.

Vypada to na bug pri odhlasovani. Nepozabiji se vsechno korektne,
takze asi zustane ruseni virtualniho terminalu v nejakem divnem stavu.

--
Oto 'tapik' Buchta , tapik na neo.cz