Prihlasovani pres KDM v RH 7.1cz

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Středa Červen 20 09:58:00 CEST 2001

On Wed, 20 Jun 2001, Oto 'tapik' Buchta wrote:

> Vypada to na bug pri odhlasovani. Nepozabiji se vsechno korektne,
> takze asi zustane ruseni virtualniho terminalu v nejakem divnem stavu.

Trochu jsem se tim take zabyval i kdyz z toho jeste nejsem uplne moudry.
Prvni co me zaujalo je, ze Xsession se spousti se shellem s parametrem
-login. To nebyvalo.

Dalsi je, ze existuji scripty ktere se jmenuji nejak jako Sessreg, ted
nemam zadou 7.1 po ruce, a ty zapisuji zaznamy do utmp a pri odhlaseni je
zase maji mazat. Zrejme nejsou uplne korektni.

Jinak porovnavat kdm s gdm je slozite, kdm bezi na stejnymi konfiguracnimi
soubory jako xdm a krome toho ze vypada jinak se chova temer stejne,
kdezto gdm ma uplne vlastni reseni a vola uplne jine scripty.

Dalsi vec, kterou doporucuji pozornosti je umisteni souboru Xkbmap a
Xmodmap, ktere jsou ulozeny v adresari /etc/X11/xinit ale scripty od xdm
je tahaji ze souboru ulozenych v /etc/X11. To muze take nekoho prekvapit.

A naposled, existuje konfiguracni soubor XF86Config-4, ktery zrejme
pouzivaji 4-kove X kdyz jsou na masine soucasne 3-jkove, nicmene
startovaci scripty ten soubor ignoruji (hlavne se jedna o extrakci
klavesnice v ramci Xsession). Ostatne vi nekdo, proc se to dela? Nejak v
tom zadny smysl nevidim.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Na svete jsou dva prostredky,
Jak se povznest:
   bud vlastnimi schopnostmi,
   anebo hlouposti jinych.