2.4.x a swap

Marek Olšavský orsm na atlas.cz
Středa Červen 20 14:17:44 CEST 2001

Marek "Penguin" Olšavský
private mail: marek.olsavsky na seznam.cz
privat WWW: http://orsm.spedia.net (http://mujweb.cz/www/orsm)
Blue Tree mail: btdisk na atlas.cz
Blue Tree WWW: http://bluetree.hyperlink.cz

>K sakru, jak se Vam tohle povedlo? Ja mam odswapovano 16 kB! (to neni
>preklep) ;-))

Na velikost swapu jsem nekoukal, ale kdyz tam ta pamet byla, tak mi pri
prepinani aplikaci nechrastil disk jak zbesily, ale pouze lehce probliknul.
Mam neustale pusteny applet, ktery zobrazuje stav systemu a swap v tu dobu
nelezl ani o pid nahoru.

>Jirka 'Eagle' Novak
>eagle na unicode.cz
>
>PS: 256 MB SDR DIMM stoji neco kolem 2000 s DPH

Vam to snad pripada drahe? Kdy jsem prestavoval psaci stroj (to bylo pred
vanocema), tak ty 2000 stalo 128MB DRAM!!! Mam dojem, ze pamet je misto, kde
by se vubec nemelo setrit a podle meho je lepsi mit vice pameti s prumernym
procesorem, nez sqely procesor a 32 MB RAM.