Software RAID

Pavel Satny pavel.satny na mie.alcatel.cz
Středa Červen 20 16:03:24 CEST 2001

Zdravicko,

mam dotaz ohledne softwaroveho RAIDu. Jde mi o to, jestli je mozne
forcenout
prestehovani raidovske komponenty.
Priklad:
mam mirror, ktery se sestava z 2x SCSI disku a 1x spare IDE disku. Dojde
havarii jednoho z SCSI disku a system "prestehuje" mirror na IDE disk.
Havarii zjistim, shodim system, vymenim vadny SCSI disk a nabootuju.
No a ted bych potreboval prestehovat mirror z IDE zpet na novy SCSI
disk.
Napada mne brute-force varianta simulovat vypadek IDE disku, cimz dojde
k prestehovani, ale takto bych to delat nechtel. Existuje na to nejaky
prikaz?

Pavel.