gnumeric a pamet

mgr Jan Obdrzalek gilhad na zoom-int.cz
Středa Červen 20 14:35:36 CEST 2001

Jan Emmer wrote:

> Pouzivate nekdo intenzivneji gnumeric?
> Mam takovou nevelkou tabulku - 6 sloupcu a cca 150 radku a prestava s tim
> jit pracovat (mam KDE 2.1 a 128 MB RAM), protoze to po nacteni souboru
> zere strasne pameti - ostatne ten soubor ma rozgzipovany cca 18 MB.
> Jelikoz je ta obludnost dana pouzitym xml, tak asi nebude v novych verzich
> oprava, ale co kdyby... Instalace nove verze je pro me ponekud narocna
> (chce to nove verze knihoven atp.), tak se napred ptam... Neni mozne, ze
> by toto zobludneni souboru vzniklo castym Insert rows apod.? Nema gnumeric
> [...]

Rekl bych: Cosi shnileho v state Danskem
Ja pouzivam (denne) tabulku, kde je asi 170 radku v sesti sloupcich plus
spousta bunek rozhazena okolo (no dobre asi tak stovka) a neco natazene na
dalsi dva listy v temze souboru.
Uklada se to nezipovane a ma to asi 21 KILO.

Je mozne, ze mas definovane pozadi a styly a pod pro miliony "prazdnych a
nepouzitych" bunek.
Pokud je to (vicemene) kompaktni blok (tj. da se tomu opsat obdelnik o
rozmerech neprilis presahujicich 6x150) tak asi bych zkusil neco jako
oznacit tento blok a vyexportovat ho, zalozit novy prazdny dokument a
naimportovat tento blok. Pokud bude velikost nadale obludna, tak asi
prohlednout onen blok a pokusit se pochopit, co se v nem deje.
Alespon tak od oka by to v XML jit melo (plus minus autobus)