gnumeric a pamet

Jan Emmer jan.emmer na amm.cz
Středa Červen 20 18:33:07 CEST 2001

On Wednesday 20 June 2001 14:35, you wrote:

> Rekl bych: Cosi shnileho v state Danskem
> Ja pouzivam (denne) tabulku, kde je asi 170 radku v sesti sloupcich plus
> spousta bunek rozhazena okolo (no dobre asi tak stovka) a neco natazene na
> dalsi dva listy v temze souboru.
> Uklada se to nezipovane a ma to asi 21 KILO.
>
> Je mozne, ze mas definovane pozadi a styly a pod pro miliony "prazdnych a
> nepouzitych" bunek.
> Pokud je to (vicemene) kompaktni blok (tj. da se tomu opsat obdelnik o
> rozmerech neprilis presahujicich 6x150) tak asi bych zkusil neco jako
> [...]

Zkusil jsem ten obdelnik zkopirovat, nektere sloupce zmizely (ale asi jen
vizualne, hodnoty se mi v tom radku ukazovaly).
Nicmene velikost souboru je stejna.
Pouzivas v te sve tabulce datumove a casove hodnoty? A ono jde nastavit, aby
se pri ukladani soubor negzipoval? (v midnightcommanderu se jevi jako
nezagzipovany, ale to je tim, ze si ho F3 prohhlizec napred rozbali
Kazdopadne dik, zkusim se v tom povrtat, i kdyz zkoumat 18MB v XML...