Prosím?=, je mi =?iso-8859-1?Q?nìkdo schopen poradit, jak se vypoøádat s fonty v KDE2? Poctivì jsem pøeèetl v¹echny pøíspìvky v konferenci, ale nic nezabralo. Problém je asi mimo Kongueror... Kdy¾ spustím jen kwin, v¹echna okna mají stejné problémy. Viz http: //aix.upol.cz/~navratk/konqueror.jpg Problém asi vùbec nesouvisí s antialiasingem. KDE mi =?iso-8859-1?Q?n=ECjak=20=FApln=EC?=ignoruje metriku písma. Kdy¾ se sna¾ím písmo zvìt¹it nad 10, zobrazí semi jen jakési èárky - viz obrázek. Dal¹í problém je s podtrhnutými?==?iso-8859-1?Q?písmeny v nabídkách. Vypadá to otøesnì a nejsem schopen se toho zbavit.Problém s fonty v KDE2

Kamil Navrátil navratk na risc.upol.cz
Středa Červen 20 23:11:56 CEST 2001

 Prosím, je mi nikdo schopen poradit, jak se vypooádat s fonty v KDE2?
Poctivi jsem poeeetl všechny poíspivky v konferenci, ale nic nezabralo.
 Problém je asi mimo Kongueror... Kdy3/4 spustím jen kwin, všechna okna
mají stejné problémy.
Viz http://aix.upol.cz/~navratk/konqueror.jpg
 Problém asi vubec nesouvisí s antialiasingem. KDE mi nijak úplni
ignoruje metriku písma. Kdy3/4 se sna3/4ím písmo zvitšit nad 10, zobrazí se
mi jen jakési eárky - viz obrázek. Další problém je s podtrhnutými
písmeny v nabídkách. Vypadá to otoesni a nejsem schopen se toho zbavit.
 Konfigurace- RedHat 7.0, X 4.0.5, qt 2.3.0 KDE 2.1.1

Díky, Kamil (navratk na risc.upol.cz).