Prosím, je mi n?kdo schopen poradit, jak se vypo?ádat s fonty v KDE2? Poctiv? jsem p?e?etl v?echny p?ísp?vky v konferenci, ale nic nezabralo. Problém je asi mimo Kongueror... Kdy? spustím jen kwin, v?echna oknamají stejné problémy. Viz http: //aix.upol.cz/~navratk/konqueror.jpg =?iso-8859-1?Q?Pro

Pavel Arnost arnost na pueblo.cz
Čtvrtek Červen 21 00:24:38 CEST 2001

Kamil Navrátil wrote:
>  Prosím, je mi nikdo schopen poradit, jak se vypooádat s fonty v KDE2?
> Poctivi jsem poeeetl všechny poíspivky v konferenci, ale nic nezabralo.
>  Problém je asi mimo Kongueror... Kdy3/4 spustím jen kwin, všechna okna
> mají stejné problémy.
> Viz http://aix.upol.cz/~navratk/konqueror.jpg
>  Problém asi vubec nesouvisí s antialiasingem. KDE mi nijak úplni
> ignoruje metriku písma. Kdy3/4 se sna3/4ím písmo zvitšit nad 10, zobrazí
> se mi jen jakési eárky - viz obrázek. Další problém je s podtrhnutými
> písmeny v nabídkách. Vypadá to otoesni a nejsem schopen se toho zbavit.
> [...]

a dela to jenom KDE? nebo i Qt? nebo i gtk+?

Pavel Arnost - arnost na pueblo.cz
http://arnost.n.cz ICQ 30982141