2.4.x a swap

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Středa Červen 20 23:08:53 CEST 2001

On Wed, Jun 20, 2001 at 09:33:52PM +0200, Daniel Smolik wrote:
> Tohle vsechno vim, mam BP6/2x533Mhz vse SCSI/128Mb pameti. O
> aplikacich to neni prece me neslo o to, ze to bezi pomalu, ale
> o to, ze na 2.2.19 to bezi vyrazne rychleji  nez kdyz delam
> to same na 2.4.5. Spis me zajimalo (coz jsem i psal) zda
> toto nekdo nepozoroval.

Taky mam SMP a musim rici, ze jadro 2.4.2-2smp (RH) mi pripada
rychlejsi nez cokoliv, co jsem tu mel predtim (pravda, mam 256M).

Pohral jsem si trochu s VM a osvedcilo se mi toto:

# echo 25 30 75 > /proc/sys/vm/buffermem
# echo 10 10 65 > /proc/sys/vm/pagecache

Tim se da trochu vyladit pomer diskove cache a na odezve systemu
(zejmena pri nahodnem cteni z disku, startovani programu, atp.) je
to znat.

--
/*     Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz
       Brno, Czech Rep.            ICQ: 56183467