LILO a WIN,WINNT,LINUX

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Čtvrtek Červen 21 01:38:37 CEST 2001

|ničí ?? né jen přepíšou boot sector aby měli jistotu že naběhnou pokud

a prepsat boot sector (tedy spravne MBR) neznamena nicit ?
proste tam kod XOSLu pak neni ...
nastaveni XOSLu zustava, ale kdyz se XOSL nepusti ...

|během instalace potřebují restart tj. vždy, jen by to potom zase mohli
|vracet zpátky. Stačí jen spustit install XOSL a dát reinstall, repair
nebo
|doháje jak se ta volba jmenuje :O)) udělá to  hrrrr a je to.

kdyz tam dam XOSL naposled, tak to delam jen jednou ... o to mi slo ...
PS: ty mrchy windy se nejen nezeptaji, ale obejdou
i bios boot virus varning @#$! GRRRRR!!!

radek.karaffa na ct.cz