XINETD a IPOP3D

Vykuk vykuk na freshnet.cz
Čtvrtek Červen 21 14:07:57 CEST 2001

v xinetd.d v pop3 je disable=no
mam portsentry, urcite pusteno ale port 110 to nekontroluje (myslim)
v hosts.allow ani v hosts.deny nemam nic. Nefunguje to ani kdyz si dam moji
IP do hosts.allow (to je v poradku,ze? - napr. ssh mi funguje bez problemu.)
Kde bych k tomu nasel nejakou dokumentaci?

Diky

xinetd.conf - mam jenom nekolik