cannot alias non-local names podruhe

pkincl pkincl na mail.synergy-vs.cz
Čtvrtek Červen 21 08:18:38 CEST 2001

Dobry den.
Podobny problem jsem jiz v konferenci nalezl, avsak bez reseni. Po te, co jsem originalni konfiguraci sendmailu, kterou jsem editoval primo v sendmail.cf, nahradil konfiguraci z sendmail-cf pomoci nasledujiciho sendmail.mc

divert(-1)

include(`../m4/cf.m4')
define(`confDEF_USER_ID',``8:12'')
OSTYPE(`linux')
undefine(`UUCP_RELAY')
undefine(`BITNET_RELAY')
define(`confAUTO_REBUILD')
define(`confTO_CONNECT', `1m')
define(`confTRY_NULL_MX_LIST',true)
define(`confDONT_PROBE_INTERFACES',true)
define(`PROCMAIL_MAILER_PATH',`/usr/bin/procmail')
define(`AVPKEEPER_MAILER',`/opt/AVP/avpkeeper/avpkeeper')
define(`AVPKEEPER_CONFIG',`/etc/avpkeeper.ini')
define(`AVP_LOCAL_HACK')
FEATURE(`smrsh',`/usr/sbin/smrsh')
FEATURE(`mailertable',`hash -o /etc/mail/mailertable')
FEATURE(`virtusertable',`hash -o /etc/mail/virtusertable')
FEATURE(redirect)
FEATURE(always_add_domain)
FEATURE(use_cw_file)
FEATURE(local_procmail)
MAILER(avpkeeper)
MAILER(smtp)
MAILER(procmail)
FEATURE(`access_db')
FEATURE(`blacklist_recipients')
dnl FEATURE(`accept_unresolvable_domains')
FEATURE(`relay_based_on_MX')

tak jsem dostal %SUBJ pro aliasy jako je MAILER-DAEMON nebo postmaster, coz je velmi neprijemne. Posta je normalne dorucovana, scanovana antivirem. Co mam spatne ?
Dekuji predem
S pozdravem
Petr KIncl