gnumeric a pamet - dobra zprava

Jan Emmer jan.emmer na amm.cz
Čtvrtek Červen 21 08:40:02 CEST 2001

On Thursday 21 June 2001 08:21, you wrote:

> Opravdu? Dle mych zkusenosti se to uklada vzdy s kompresi gzip, ale mc to
> pri prohlizeni dynamicky odzipuje, takze se da prehlednout.
>
> Chyba je podle me v tom, ze gnumeric opravdu uklada informace o vsech
> bunkach. Pokud jsem mel sesit asi s dvaceti listy sezralo mi to pri startu
> asi 100MB a startovalo se to asi 2 minuty.

No ja koukam ted do toho xml kodu, vypada, ze je zahlcen opakovanymi tagy
gmr:StyleRegion
kde se casto opakuji asi desetiradkove identicke bloky,
ale podle tech parametru to vypada, ze je to jen pro editovane bunky, ale
zato pro jednu bunku i dvacetkrat, nekdy stejne, nekdy ruzne...

> TED DOBRA ZPRAVA. Od verze 0.65 je to zrejme opraveno a uklada to pouze
> editovane bunky. Velikost ve vyse zminenem pripade klesla vice nez 10x,
> rychlost je bez problemu. Takze UPGRADE.

diky, ten upgrade tedy testnu