gnumeric a pamet - dobra zprava

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Čtvrtek Červen 21 08:21:57 CEST 2001

On 20-Jun-2001 mgr Jan Obdrzalek wrote:

> Rekl bych: Cosi shnileho v state Danskem
> Ja pouzivam (denne) tabulku, kde je asi 170 radku v sesti sloupcich plus
> spousta bunek rozhazena okolo (no dobre asi tak stovka) a neco natazene na
> dalsi dva listy v temze souboru.
> Uklada se to nezipovane a ma to asi 21 KILO.
Opravdu? Dle mych zkusenosti se to uklada vzdy s kompresi gzip, ale mc to
pri prohlizeni dynamicky odzipuje, takze se da prehlednout.

Chyba je podle me v tom, ze gnumeric opravdu uklada informace o vsech bunkach.
Pokud jsem mel sesit asi s dvaceti listy sezralo mi to pri startu asi 100MB a
startovalo se to asi 2 minuty.

TED DOBRA ZPRAVA. Od verze 0.65 je to zrejme opraveno a uklada to pouze
editovane bunky. Velikost ve vyse zminenem pripade klesla vice nez 10x,
rychlost je bez problemu. Takze UPGRADE.

Pavel

--
Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>
T-MAPY spol. s r.o., http://www.tmapy.cz