Jakou znacku disku

Okrina Miroslav mokrina na envinet.cz
Čtvrtek Červen 21 15:26:44 CEST 2001

Tez mi proslo hodne hdd pod rukama, starych novych, velkych i malych a obecne
se spolehlivost odviji taky hodne od typu a serie nez od znacky. Fakt ovsem je
ze jsem montoval spoustu disku vsech znacek a demontoval jsem velkem mnozstvi
vadnych westernu, maxtoru, seagatu samsungu at uz zcela moderni a nebo starsi.
Quantumy jsem videl mrtve 3, Fujitsu jeden a IMB zadny, slovy zadny, sam uz
mam treti disk IBM, tentokrat IMB DLTA cosi 30 GB IDE, honim ho na raidu na
ABIT KTI7 RAID a jsem moc spokojen, je rychly, tichy, ma velkou cache, /flame
zkratka jako kazdy IMB disk :) flame/ . Takze hlasuji pro IBM :) Jinak Quantum
ci Fujitsu, maj super loziska, vydrzi delsi nonstop provoz :)

--
Okrina Miroslav alias CRITTER
HW/SW support