Jakou znacku disku

Zdenek Drvota drvota-l na zds.cz
Čtvrtek Červen 21 13:59:20 CEST 2001

Ahoj,
na takove pripady je zaruka (obvykle 3 roky).
Zkuste nektery z testovacich nastroju primo od Westernu,
vyjedte z nej protokol o chybach a disk muzete vratit.
Jinak skutecne celkem na znacce nezalezi.
Vetsina reklamaci disku je stejne zpusobena nespravnym
nebo nevhodnym zachazenim ;-)
Uz jsem taky zachranoval data z disku po _samovolne_
premene PC typu minitower na desktop...

### Radek Vybiral napsal dne 21 Jun 01, v 11:24 :

> Jo, to jsou bludy uredni obludy.
>
> Ja jsem zase slysel to same o Seagatech, mel jsem v ruce IBM, ktera se
> taky rozsypala po dvou mesicich atd.
>
> Tohle je dost o tom, jaky chytite kus. Aspon me to tak pripada. Mam
> nekolik WD a slapou roky...
>
> Jinak se da jit do IBM, velka cache, tichy atd.

       Ing. Zdenek Drvota e-mail: drvota na zds.cz
       director
       ZDS, spol. s r.o.
       Hronovicka 708       tel:+420-40-6613756
530 02 Pardubice            fax:+420-40-6613756
Czech Republic                http://www.zds.cz
                            e-mail: info na zds.cz
Pripojte se k hledani mimozemskych civilizaci:
SETI na Home    http://setiathome.ssl.berkeley.edu
Darek, ktery nezklame? CeDecko od nas!
http://www.zds.cz/cdrom/cdrom.asp?sender=mail