cannot alias non-local names podruhe

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Čtvrtek Červen 21 15:30:21 CEST 2001

> omlouvam se za nevhodne umisteni zpravy, ale mam dojem, ze konference
> sendmail je pomerne neziva, moc zprav z ni nedostavam, i kdyz jsem
> prihlasen. Ale to jen na okraj. Chybu zpusobuje  define(`AVP_LOCAL_HACK'),

Ja neviem, ale ja z nej dostavam majly skoro kazdy den.

Ale stal si myslim, ze ten posledny riadok tam nema byt. Hocikto si
zneuzije Vas server na relay. Staci mu len strcit do zaznamu DNS ze ste MX
a Vas sendmail to zozerie. Teda aspon takto som ja pochopil manual na
sendmail.org.

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2