cannot alias non-local names podruhe

Petr Kincl pkincl na synergy-vs.cz
Čtvrtek Červen 21 14:16:15 CEST 2001

omlouvám se za nevhodné umístění zprávy, ale mám dojem, že konference
sendmail je poměrně neživá, moc zpráv z ní nedostávám, i když jsem
přihlášen. Ale to jen na okraj. Chybu způsobuje  define(`AVP_LOCAL_HACK'),
proč, to jsem ještě nevyřešil. Použil jsem jinou konfiguraci AVP, čímž
problém zmizel, ale není to principiální řešení. Již jsem tento dotaz zadal
paralelně i na tech support AVP. Děkuji mnohokrát všem, konečné řešení
oznámím, snad to bude někomu dobré v případě, že bude instalovat AVP for
server na Linux.
S pozdravem
Petr kincl