cannot alias non-local names podruhe

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Čtvrtek Červen 21 16:01:58 CEST 2001

> Tohle je dobre kdyz skladujete postu pro domenu dialup klienta. MX se pro tu
> domenu nastavi primo na Vas sendmail takze odesilatel nezkousi kontaktovat
> prvne dialupistu ktery nemusi byt pripojen a neceka na timeout a rovnou to
> posila Vam. U Vas se to pak preposila pres mailertable ale aby sendmailu
> nevadilo ze na nej ukazuje MX a pritom neni (podle cw) prijemcem te domeny,
> pouziva se to TRY_NULL_MX_LIST ..

No IMHO to bude zbytocne. Praveze ked pouzijete mailertable, tak Vam
to chybu hlasit nebude. Skor by som povedal, ze je to dobre v tom pripade, ze
sa Vam nechce stale dopisovat do sendmail.cw co ma prijimat(MX smeruje na
neho), tak zadate try_null_mx_list a on to automaticky prijima ako keby
to bolo jeho.

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2