Jakou znacku disku

Petr Kubicek kubicek na aspi.cz
Čtvrtek Červen 21 18:31:14 CEST 2001

On Thu, Jun 21, 2001 at 01:29:05PM +0200, Zdeněk Böhm wrote:

> Hmm, tahle serie byla nejaka prokleta. Mam jich doma sest - vadnych. Pak mam
> taky dva WD 3.2GB, ktere fungujou, ale porad sviti HDD ledka a cvaka v nich,
> jako by se porad seekovala hlavicka.
> Ve firme pouzivame Seagaty (ruzne modely a kapacity) a zatim nebyly zadne
> problemy.

No taky jsem si donedavna myslel, ze Seagate jsou v pohode. Nez jsem si koupil
IDE Barracudu 30 GB, ktera se prave dnes po treti porouchala. Po nainstalovani
bezi nejakou dobu dobre, pak zacne zlobit a Seatool nahlasi, ze je zrala na
vymenu. Tak mi poslou nahradni, ta opet nevydrzi mesic provozu ve stredni spis
mensi zatezi.  Mam tu ze stejne modelove rady 15GB a ta bezi bez problemu.
Ci-li spatny model muze byt i u relativne slusneho vyrobce.

Petr Kubicek