Jakou znacku disku

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Čtvrtek Červen 21 20:02:03 CEST 2001

Petr Kubicek wrote:

> No taky jsem si donedavna myslel, ze Seagate jsou v pohode. Nez jsem si koupil
> IDE Barracudu 30 GB, ktera se prave dnes po treti porouchala. Po nainstalovani
> bezi nejakou dobu dobre, pak zacne zlobit a Seatool nahlasi, ze je zrala na
> vymenu. Tak mi poslou nahradni, ta opet nevydrzi mesic provozu ve stredni spis
> mensi zatezi.  Mam tu ze stejne modelove rady 15GB a ta bezi bez problemu.
> Ci-li spatny model muze byt i u relativne slusneho vyrobce.

Seagate neni slusny vyrobce IDE disku. Dela je v jine tovarne nez SCSI disky a
podle meho nazoru stoji za starou backoru. Jak nekdo jiz rekl, sekaj je jako Bata
cvicky, coz neni dobre. Rozhodne to neni dobre pro spolehlivost. Barracuda,
myslim tim SCSI Barracuda, by mela byt OK, ale u IDE disku je to loterie. Ceny
jsou tak nizko, ze kvalita je na ho...

Libor Chocholaty