zhrouceny system

Petra Volna petravolna na yahoo.com
Čtvrtek Červen 21 21:06:52 CEST 2001

On Sunday 17 June 2001 12:01 am, you wrote:

| Pocitac nema co padat kvuli tomu, ze si pres HTTP stahne neco, co se
| mu nelibi. Cili to musi byt chyba toho pocitace (resp. jeho OS...tedy,
| nespoustite browser jako root, ze ne?).

NE :-)

| Mimochodem, urcite ten pocitac
| kompletne vytuhne? Co se stane, kdyz se na pozadi spusti treba
| "while :; do echo -e '\a' > /dev/console; sleep 1; done" (podle toho, jak
| jsou nastavena pristupova prava, muze byt nezbytne /dev/console nahradit
| necim jinym, treba /dev/ttyX) -- prestane to pipat?

nevim zda to pipa, nemam reptracky

|Iluzi padleho systemu
| muze tez vytvorit zhrouceny nebo zablokovany X server.

jsem si docela jista, ze to je neco s Xserverem (mozna XFontServer), ale
nevim co a nevim jak to odstanit - takze pro me to prakticky znamena udelat
restart (modprobe: modprobe: Can't locate module....)

| Jestlize se to opakovane stava na nekterych konkretnich mistech, je to
| dost zajimave. Co se o nejaka URLka podelit, aby si mohli zkusit pocitac
| shodit i ostatni?

napr. http://www.compaq.com/  (ted jsem to nezkousela)
vim, ze toho je vic, ale nepamatuji si je. a kdyz na nejakou narazim, tam
vedet