Faxserver s dvema ISDN vstupy pres interni ISDN modemy

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Čtvrtek Červen 21 23:00:34 CEST 2001

On Thu, 21 Jun 2001, Ales Novy wrote:

> Ahoj lidi,
> mam na Vas prosbu, v archivu konference jsem nasel jak nakonfigurovat
> faxserver s 1 modemem, ale nikde ani zminka jak rozchodit faxserver s dvemi
> internimi modemy (mam v compu 2x TELESISDN faxmodem) sdilenymi pro klienty v
> M$ siti. Mozna by se mi mohlo podarit prosadit 2 externi ISDN modemy
> pripojene na COM1 a COM2, ale i tak nemam zkusenosti s provozem 2  a vice
> modemu na 1 stroji.  Poradil by mi nekdo jak na to? Diky vsem  za jakoukoli
> konstruktivni radu.

Je to nemlich stejne jako kdyz je tam modem jeden. Pri prijimani se nahodi
na dva porty dve kopie mgetty a podle toho co se pouziva pro odeislani si
bud ten soft rozdeli zatez sam (hylafax) nebo budete strkat soubory do
dvou ruznych front.

Distribuci zateze ze strany prichozich hovoru musi zajistit utredna a nebo
kdyz to bude ISDN, tak na jeden modem date zvednout okamzite a na druhy
treba po druhem zazvoneni. Takze ten druhy se dostane k lizu jen kdyz ten
prvni bude obsazeny.

Ale v dnesni dobe mi pripada ze kupovat dva faxy je celkem k nicemu,
stejne se vsechno posila mailem a bude se cim dal vice, takze za chvili
tam budou dva modemy co se budou k smrti nudit.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Na svete jsou dva prostredky,
Jak se povznest:
   bud vlastnimi schopnostmi,
   anebo hlouposti jinych.