Faxserver s dvema ISDN vstupy pres interni ISDN modemy

Ales Novy alesnew na seznam.cz
Pátek Červen 22 19:48:23 CEST 2001

Nasdileni nebo distribuce doslych faxu a sdilene odesilani faxu je uz ciste
zalezitosti faxovaciho softwaru (hylafax) pripadne nastaveni samby, nfs?

Bohuzel ve firme, kde pracuji se diky povaze prace a nizke pocitacove
gramotnosti klientu nepredpoklada zruseni faxu.

Dekuji za radu.

Ales Novy