recept na sladeni HW/SW - noveho pocitace

Valter valter na atlas.cz
Čtvrtek Červen 21 15:36:35 CEST 2001

> Díky za doporučení. Tyto díly jsem napsal pouze jako příklad. Hledám nějakou
> "kuchařku" jak postavit např. síťový samba server, herní terminál, anebo
> pracoví kancelářskou stanici s připojením k internetu. To znamená, že chci
> seznam ingrediencí a postup oživení a vyladění. Obávám se, že zatím nic
> takového nikde není...

Takze priklad pro kancelarskou stanici :
MB   : Abit SE6
CPU  : Celeron 566+
RAM  : 128 MiB
Grafika, Zvuk : Integrovane na MB
HDD  : skoro cokoli
Monitor : nejaky slusny
Sitova karta : Opet skoro cokoliv. Vetsina 10 Mb Ethernet karet
spolehlive
pracuje s ovladacem pro NE-2000 compatibilni karty.

System : K zakladni desce je prilozeno CD s Gentus Linux (klon RH 6.2)
Instalace : Nastavi se start z CD, vlozi se CD a za 25 minut neni co
resit :-)

Tato distribuce ma vyhodu, ze obsahuje podporu HW na desce a
nevyhodu v tom, ze neni lokalizovana tak dobre jako RH x.x CZ

Herni terminal :
CPU   : Vymenit za PIII 1GHz+
VGA   : GeForce 2 MX
RAM   : 256+ MiB