LSD (Was: Re: 2.2.19 nechce swapovat(

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Pátek Červen 22 14:08:51 CEST 2001

   From: Zdenek Pytela <letty na mrakoplas.phil.muni.cz>
   Date: Fri, 22 Jun 2001 09:20:28 +0200

Ad LSD (http://lsd.linux.cz/):

   > (Pavle, LSD je od schválení protidrogového zákona mrtvé nebo se ještě někdy
   > bude doplňovat o nové dávky [jádra]? Ovládání je totiž fakt příjemnější než
   > třeba u linuxhq.)

Ne, jenom na to nemám čas. Protože jsem si při svých studiích nenašel čas
napsat automatické doplňování nových verzí. No a teď už nemám čas ani na
doplnění další verze. Pokud se zde najde někdo, kdo je schopen a ochoten se
tomu věnovat a vylepšit to, budu jenom rád. Mám spoustu nápadů, jak to
vylepšit. Je to znát, že je to staré pět let :-)
--
Pavel Janík

Yeah, that kernel is so great it finds hardware you don't even have.
                  -- Steve Alexander (Silicon Graphics) about Linux on MIPS